5 de julhu

37 anu di indipendênsia

37 anu ta siparanu odji di quel ki foi um di kes dia mas markanti na vida di Kabu verdi y di kabu verdianu. Dipos di anus di kolonialismu, y dipus di luta armada travadu kontra Portugues, dia 5 di julhu na stadiu da Varzea, num dia sima keli, foi proklamadu indipendênsia di Kabu Verdi.
Oji é visivel mudança di nos patria tres dekada dipós, apesar di problemas e difikuldadis ku nu tem passadu.

Kabu Verdi é Oji um pais ki ta orgulha tudu KabuVerdianu, e ki ta fazi tud kenh aki visital xinti sabi e vontadi di volta sima dja kantadu na varius mornas e koladeras, otu pratu forti di nos TradiSom.

500 000 habitanti spadjadu um poku pa tudu kantu di mundu ki dja tem mostradu sé kapasidadi.


Obrigadu a tudu kes ki luta pa nos liberdadi, un spesial pa Amílcar Cabral y obrigadu a tudu kes ki pé finkadu sta na luta y ta labuta pa nos pais kontinua ta kirbi kada vez mas.

Viva Liberdadi, 
Viva 5 de julhu,
Viva Kabu Verdi,


Amílcar Cabral 

Poema de Amílcar Cabral

Quem é que não se lembra
Daquele grito que parecia trovão?!
– É que ontem
Soltei meu frito de revolta.
Meu grito de revolta ecoou pelos vales mais longínquos da Terra,
Atravessou os mares e os oceanos,
Transpôs os Himalaias de todo o Mundo,
Não respeitou fronteiras
E fez vibrar meu peito...

Meu grito de revolta fez vibrar os peitos de todos os Homens,
Confraternizou todos os Homens
E transformou a Vida...

... Ah! O meu grito de revolta que percorreu o Mundo,
Que não transpôs o Mundo,
O Mundo que sou eu!

Ah! O meu grito de revolta que feneceu lá longe,
Muito longe,
Na minha garganta!

Na garganta de todos os Homens


About Unknown

0 comentários:

Enviar um comentário

Com tecnologia do Blogger.